Každý, kdo chce provozovat nějakou svou firmu, si tuto musí nejdříve založit. Na čemž sice teoreticky není nic složitého, ale skutečně jenom teoreticky. A praxe je od teorie nejednou na hony vzdálená. Bohužel.
Vezměte si třeba jenom takovou záležitost zvanou firemní sídlo. To si musí pořídit každý, kdo si chce nějakou tu svoji firmu založit, a pak ho musí mít po celou dobu, po kterou podniká. Pokud by ho neměl, úřady mu jeho firmu nezaregistrují a podnikání tudíž bude prakticky nemožné.
Ale ten, kdo se rozhodne si firemní sídlo koupit, to nemá vesměs vůbec jednoduché. Ono se totiž lehce řekne, že si vybere vhodný objekt a ten pro svoji firmu koupí. Jenže jak si něco takového koupit, když jsou nemovitosti tak neskutečně drahé? Vždyť i pořízení si nějakého polorozpadlého objektu by bylo finančně hodně náročné, a firmy vyžadují pochopitelně ne toto, ale něco lepšího, aby na veřejnost působily i svým sídlem dostatečně důvěryhodně.
A tak mnozí začínající podnikatelé tápou. Neví, co udělat, aby aspoň nějaké to firemní sídlo měli.
Ale naštěstí to v podobných případech není tak beznadějné, jak by se snad mohlo zdát. A to proto, že kromě vlastních firemních sídel existují i sídla virtuální. A i virtuální sídlo podnikání umožňuje, a to za pouhý zlomek ceny, již by bylo potřeba zaplatit za skutečnou nemovitost.
U takového virtuálního sídla se, jak se říká, vlk nažere a koza zůstane celá. Podnikatel tu dostane za minimální částku k dispozici adresu a služby, jež se od firemního sídla očekávají, a může si tedy podnik úředně zaregistrovat a spustit.
A co brání tomu, aby podnikatel takové virtuální sídlo firmy, tedy zaregistrování své firmy v cizím objektu, jenž se k tomu účelu dává k dispozici, využil? Vůbec nic. Taková nabídka tu je a může ji využít každý, kdo nějaké to firemní sídlo potřebuje.